Incadrare rezidenti

 

 

ÎN ATENȚIA MEDICILOR REZIDENȚI CARE URMEAZĂ A FI ÎNCADRAȚI LA

SPITALUL MUNICIPAL ”DR. EUGEN NICOARĂ” REGHIN

 

                                               În vederea încadrării, medicii rezidenți vor trimite în perioada: 27.11.2025-12.12.2025, pe adresa de e-mail: rezidenti@spitalreghin.ro (Această adresă de e-mail este utilizată EXCUSIV pentru încadrarea medicilor rezidenți) în format PDF ÎNTR-UN SINGUR MESAJ, (LA SUBIECTUL MESAJULUI SE VA SCRIE NUMELE PERSOANEI ȘI POSTUL PENTRU CARE A OPTAT) următoarele documente:

– copie după cartea de identitate;

– copie după certificatul de naștere;

– documente privind schimbarea numelui (certificat de căsătorie/certificat de divorț/hotărâre judecătorească);

– copie după diploma de licență sau adeverința privind promovarea examenului de licență;

– copie după adeverința de repartiție în rezidențiat;

– cazier judiciar (se obține de la Inspectoratul de Poliție);

– certificat de integritate comportamentală (se obține de la Inspectoratul de Poliție);

– declarația pe propria răspundere privind funcția de bază (model aici);

– copie după documente privind dovada vechimii în muncă (cartea de muncă și /sau adeverință privind vechimea în muncă, extras revisal, notă de lichidare, adeverință cu salariile brute din ultimele 6 luni anterioare încadrării la Spitalul Municipal ”Dr. Eugen Nicoară” Reghin) -pentru cei care au mai fost încadrați în muncă).

 

Analize medicale solicitate pentru încheierea contractului:

– EKG cu 12 derivații, glicemie, VDRL, Antigen HBS, Anticorpi hepatita C, Anticorpi HIV (pentru toate specialitățile)

– spirometrie (doar pentru Laborator Anatomie Patologică)

– consult oftalmologic (doar pentru ATI și Laborator Radiologie și Imagistică Medicală)

– hemogramă (doar pentru Laborator Radiologie și Imagistică Medicală, Laborator Anatomie Patologică și ATI)

– aviz psihologic pentru toate specialitățile.

                 Rezultatele la analizele medicale solicitate se vor transmite pe mail.

                Rezidenții vor fi programați pentru avizul psihologic, protecția muncii și pentru semnarea contractului, programare care ca fi transmisă telefonic sau la adresa de e-mail de pe care s-au transmis documentele.

                Este necesar ca fiecare rezident să achiziționeze fișe pentru protecția muncii (de la o papetîrie sau de la o librărie) și să se prezinte cu ele la data stabilită pentru protecția muncii.

 La data programată pentru semnarea contractului, se vor prezenta în original:

                 – toate documentele transmise pe e-mail, în vederea certificării de către personalul de specialitate din cadrul Compartimentului RUNOS

                 – extras de cont deschis la una din băncile: Banca Transilvania, Raiffeisen Bank, BCR, BRD, Unicredit Bank, ING, Banca Românească.